Saturday, July 28, 2012

Penat

Kalaula semua kepenatan boleh hilang dengan tidur, of coz aku buat,

Tapi itu hanya berfungsi untuk penat badan ja kan?

Macam mana kalau hati penat? O_o

even megeluh setiap hari pon x jadi apa2.

Mirah oii apa nk jadi nii==

luaran tu memang happy tapi dalam tuu fragile nk mampus=..= mampu menangis dalam hati jaa

otak still tanya soalan yang sama,

How could you?

I wonder If you hurts like me?

Bajet okey depan semua orang, bila dah x tahan, merangkak2 cari Peuih, Sya tapi xkanla nk bebankan depa ngn masalah aku?

Rasa macam nak nangis ja bila Peuih cakap "aku kenal hang lama dah, ni mesti ada something wrong" hang x boleh tipu aku"

*Sumpah kalau hang ada depan aku, memang aku peluk2 hang' :')*

Tolongla jangan lupa Allah tu ada :')

Jaja bagi. sungguh terharu.thanks dear <3








No comments:

Post a Comment