Sunday, February 17, 2013

I dont want to feel the same

Cukup cukup sudah
I dont wanna to feel the same,
Cukup2 la 2012 dah tutup tiraii, tutup buku
Xakan sedih bab2 yg pfftt pfft nii -,-
sakit yg jumpa doktorr pon xdapat ubat
sakit yg buat bantal lembab tiap2 malam
sakit yg buat aku lari2 tiap petang sampai cekeding
sakit yg buat aku rasa mcm kena tikam ngn pisauu, tombakk and benda tajam
sakit yang buat aku x boleh nk trust everyone.
sakit yang buat aku rasa macam nk berdiri tgh jalan biar diri kena langgar then hilang ingatan -_-
segala jenis sakit.
dan bermacam sakit.

Parut tu ada, letak bio oil berpuluh puluh botol pon x akan hilang aku rasa.
Cuma x akan biarlahh parut tu berdarah mahupun merebak.  

That's why, be heartless fuhhh aku tauu kau kuat. encik hati, limpaa n seangkatan dengannya.



No comments:

Post a Comment